Ao longo deste último trimestre o alumnado de 2º estivo afondando na investigación dos prexuízos na nosa saúde que pode ocasionar o lixo, así de como podemos contribuír a súa eliminación.
Cando falamos de saúde pensamos en factores que poden axudar a súa mellora: a alimentación, o sono, o deporte, os médicos... esquecéndonos doutros, que de algunha maneira a condicionan, como é o lixo.
Investigaron en distintos libros e recolleron información sobre como se clasifica o lixo nas súas casas e as facilidades ou dificultades para usar o colector correspondente. Con todos os datos confeccionaron unha gráfica.
Despois de moito pensar e darse conta dos problemas que hai na nosa contorna, decidiron confeccionar unha lista de 10 Consellos:
Descubriron e aprenderon o significado do R de reciclar, neste caso co papel de xornal.
Durante o proceso déronse conta de que non se estaba usando o composteiro para os xardíns da escola, polo que decidiron mandarlle unha carta a xardineira e incluso explicarlle como podería facer, de ser do seu agrado.
Decatáronse de que nos patios non podían clasificar o lixo durante o recreo por non haber os colectores necesarios. Como xa coñecían o uso da correspondencia, desta vez, a misiva iría destinada á directora.
Desta vez a investigación foi completa. Na clase de inglés, construiron un Recycling Game, co que poderíamos comprobar o que aprendimos sobre a clasificación do lixo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario